Klottrare och Katoliker

Jag sitter här och funderar på några saker. Eller rättare sagt en kär vän fick mig att fundera på dessa saker. Klottrare och katoliker, vad är de för några?

Klottrare: De förmedlar sina känslor genom att skriva det på allt de går förbi. Vissa skulle nog kalla det smuts, andra skulle nog säga att det finns för många ungdomar med för mycket fritid. Jag tycker att klotter är bra. Förstöra samhället totalt och bara skriva saker som "I was here 1998" Det är ju konst. Jag menar, det är ju coolt ju. Ibland när jag ser klotter tänker jag att det kan vara as länge sen det skrevs och börjar fundera på hur den personer lever idag. Klotter är konst, inte förstörelse!

Katoliker: Vad är det? Vad gör dom ? Jaa..  ingen vet nog säkert, men jag lovar att de har något gemensamt med klottrare.

Tack för att du fick mig att tänka på detta Annicka. Det är en världslig sak ;)

Kommentarer
Postat av: Anka

Men jag är lite besviken. Du skulle ju skriva om katolska klottrare,, aaahhhhh aldrig ska du fatta . mihihi ^^ jag tror att katoliker är sånna som dissar sex innan giftemål.. konstiga individer, själv ska ja dissa sex efter giftemål :)

2008-01-25 @ 12:01:31
URL: http://jerkitout.blogg.se
Postat av: Jessie

Jag vet :/ men jag satt å fundera hela bussresan, men kom verkligen inte på något att skriva om katolska klottrare :P så det fick bli såhär :D Hahaha, jag är på ;)

2008-01-25 @ 16:51:28
URL: http://jessicaaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0