avsluta meningarna - i brist på annat att göra

1. Jag har insett att min senaste kyss... var ett enormt misstag.
2. Jag lyssnar på... ingenting just nu.
3. Jag pratar... för mycket.
4. Jag tycker om... den förbjudna.
5. Min bästa vän är... är värd guld.
6. Min första riktiga kyss... var underbar.
8. Jag avskyr när folk frågar... "vilken pappa?"
9. Kärleken är... hatad.
11. Jag gillar att... filosofera
12. Jag kommer aldrig att... lära mig av rätt misstag.
13. Jag är hemligt förälskad i... mr.
14. Sist jag grät var... länge sen.
15. Min mobiltelefon är... på ljudlöst.
16. När jag vaknar på morgonen... vill jag se solen.
17. Innan jag går och lägger mig... läser jag.
18. Just nu tänker jag.. i förbjudna tankebanor.
19. Bebisar är... sötast.
20. Idag har jag... sovit, ätit, promenerat och lekt.
21. I kväll ska jag... försöka sova.
22. I morgon kommer jag... gå i skolan, plugga och förhoppningsvis träna.
23. Jag vill verkligen... att allt ska vara över och sommarn får gärna komma.

Kommentarer
Postat av: anka

V29 babe, v29 :)

2008-04-07 @ 06:45:41
URL: http://jerkitout.blogg.se
Postat av: Jessie

Jag vet!!!! får hoppas att jag överlever tilldess :P

2008-04-07 @ 10:27:17
URL: http://jessicaaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0