valborg

Så sitter man här igen, men huvudvärken som bankar i huvudet och kroppen som bara vill ligga ner. Munnen skriker efter vatten. Va det värt det? både ja och nej. Jag vart, återigen, lite för full och detta resulterade i att de sista timmar mest bara vart jobbiga och jag ville hem.

Nu så ska jag snart iväg till jobbet för att stå där trött och sliten igen, inte kul. Nu klagar jag väldigt mycket jag måste sluta med det, men en dag som denna ser man inte så ljust på livet.

Dock så fans det ett citat från gårkvällen som får mig att småle, det var Camilla som fick ur sig detta när vi pratade om att någon var torr.
"men.. du är ju inte torr, du står ju i regnet" sötnöt Camilla!

Hoppas ni hade en bra valborg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag mår exakt som du

2008-05-01 @ 10:25:33
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0