Städning

Sista kvällen innan mamsen kommer hem, städning är bara förnamnet. Inte för att det var så stökigt men det är alla småsaker som behövs fixas innan. Med tanke på att detta inprincip var första gången dom lämnade mig ensam på så lång tid så vill jag verkligen göra bra ifrån mig. Jag vill att dom ska kunna känna att jag klarar mig själv, vilket jag vet själv att jag gör. Ikväll så har då jag och min lillebror Fredrik städat, men vi tog dock en liten paus och tog ytterst fula bilder på oss själva. Detta var höjdpunkten för kvällen då jag för första gången idag fick mig ett gott skratt, fast såklart följde det av en hostattack. Nej, nu ska jag sova och sedan imorgonbitti ska jag och Fredrik upp till Ica för att inhandla lite "välkommen hem" grejer. Töntigt? kanske, men vi vet att det skulle uppskattas.

Godnatt på er :)

   


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0