Sommarsommarsommar

Idag så har jag varit i stan med min käre data-nörd Richard. Vi satt i kungsträdgården och käkade våra burgerking hamburgare och njöt utav solen. Efter maten så bjöd Richard på glass, en piggelin fick det bli, tack. Jag gick barbent och tillochmed det var hur varmt som helst, förstår mig inte på dom som går i jeans en dag som denna. Jag inhandlade lite kläder också, en långklänning, ett linne med blondie på (eftersom jag älskar det bandet), en satinjacka och lite guldsmycken. Perfekta sommarkläder. När jag kommer hem så ligger Teresa och glassar med bikini på baksidan och jag tar snabbt av mig kläderna och joinar henne. Färg är något man fått idag iaf. Vi kom fram till att om det är lika fint väder imorgon (som de säger att det ska bli) så ska vi packa picknickkorgen och gå ner mot vattnet för att sola och njuta.

Nu ska jag snart iväg till Annicka för att äta middag där, myspys!

(bilder kommer när jag kommit hem till mamma igen eftersom jag inte har någon sladd här)

Kommentarer
Postat av: Aurora

Jag har fått bondebränna på mina viiiiita ben :]! det du, kommer nog ändå vara vitast ändå:]

2008-05-11 @ 11:14:31
Postat av: Jessie

HAHAHA, lyckat Arre ;)
Äsch det kan ju inte vara värre n i fredags iaf? eller ? :o

Sunglasses on!

2008-05-11 @ 13:20:11
URL: http://Jessicaaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0