Skolan

Nu sitter jag i skolan och datanördar mig, har precis haft mitt första prov idag och ett kvarstår. Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle gå så det var ju bra. Senare så ska jag ha prov i trafikkunskap, hoppas det går bra för det är det sista provet i boken, sen är det bara teoriprovet som är kvar. Efter skolan så ska jag övningköra, kör stenhårt nu vill verkligen ha det där förbannade körkortet!

Igår så kunde jag inte sova och det resulterar till att jag är svintrött idag. Jag hatar att vara trött, man blir så ofräsch och energin sjunker fort och det dåliga humöret kan dyka upp närsom. Men inga sura miner för det, jag försöker hålla humöret uppe för senare ikväll blir det träning, har inte tränat på två veckor så detta ska bli oerhört skönt! Ska sedan spendera natten med Camilla då vi ska vara paddlingspartners imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lambert

Lycka till med uppkörningen. Gryyymt skönt att ha lappen. Har du tillgång till bil sen. Skönt att dra runt i sommar. Tjohooooo!!!!

2008-05-05 @ 13:42:29
Postat av: Anna

Hej Labbe !
Så du är här och skriver...
Du blev så tyst på min blogg : (
Skriv snart saknar dej**
(Flåt Jessie om jag lånar din blogg för att skriva till Labbe..)

2008-05-05 @ 18:17:34
Postat av: Jessie

Tack så mycket, jo det kan jag tänka mig längtar tills jag lyckas ta det. Jag kommer få låna mina föräldrars bil förhoppningsvis.

2008-05-05 @ 23:03:22
URL: http://Jessicaaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0