sjukling

Idag vart den värsta dagen, jag har legat med 40graders feber och har inte rest mig ur sängen. Mestadels av dagen har gått åt att sova och mat har jag inte ens tänkt på. Energinivån är på noll. Jag har massor av skoj jag hade velat göra nu när det skulle vara lång helg, men icke. Då ska jag såklart gå och bli dunderförkyld, that sucks! Plugga är något jag måste göra också men med tanke på att jag inte har någon energi i kroppen så orkar jag inte ens ta upp böckerna, kommer inte kunna koncentrera mig överhuvud taget iaf. Jag blir jätte stressad av detta, jag skulle behöva jobba också annars kommer jag inte få några pengar nästa månad, men det kan jag ju inte heller göra. Att vara sjuk förstör allt! Jag hoppas verkligen att det går över snart, jag blir så frustrerad när jag inte har ork till att göra något och att bara ligga i sängen är inte riktigt min grej. Tur att mamma kom hem idag iaf, hon har fått tagit hand om sin sjuka dotter, tack för det mamsen. (dock så tycker jag inte om henne just nu för hon är jättejätte brun, avundsjuk är bara förnamnet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0