Så kan det gå

Musklerna krampar och svetten rinner, jag älskar att träna. Körde box på gymmet och är helt slut nu. Efter detta mördarpass kommer mamma förbi gymmet med våran otroligt fula miljöbil och det var dags för att övningsköra, annars brukar jag övningsköra med Martin och detta var något som märktes då mamma satt med axlarna uppe vid öronen och höll i sig med allt som gick att hålla i sig med, detta gjorde mig nervös för att hon var nervös och de första fem minutrarna i bilen gick åt helvette tills jag sa åt henne på skarpen att lägga av, för jag kan faktiskt köra bil.

Kommer hem och den kalla maten står på bordet, slänger i mig och stoppar sedan näsan i teoriboken, pluggpluggplugg. Så dagen har varit hetisk, första praktikdagen till fyra, springer hem för att snabbt få i mig mackan min bror gjort och springer sedan till bussen för att ta mig till gymmet, direkt från gymmet övningskörde jag och direkt efter det plugg. Hur orkar jag? Resterande dagar kommer se ut såhär:

Vakna
Dra till jobbet vid halv tio
Dra från jobbet runt halv åtta
Äta
Plugga
Sova

Så det kommer antagligen inte bli så mycket bloggande nu de närmaste dagarna.

image163
Tänk när man va såhär liten och slapp oroa sig för något, allt löstes automatiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0