Paddling

Idag var det paddling för fulla muggar. Meningen var att jag skulle kliva upp ur min säng 6:30 imorse eftersom vi skulle mötas utanför skolan 8:15, vaknar Jessica utav sin väckarkloocka då? Svar nej. Vaknar tio minuter innan bussen går mot skolan, inte bra, fick springa runt i huset som en blådåre och försöka packa ner det mesta, glömde visserligen ett och annat men fick skylla mig själv.

Kommer trots allt tillslut till skolan och vi börjar bege oss mot gudö där vi skulle ta kanoterna och sedan paddla. Jag och Camilla var ett team och i början gick det väl lite knackit, åkte in i träd och strandsatte oss lite varstans, men efter någon kvart när båten var fylld med blad och grenar började vi komma in i rytmen. Vi hade ett ganska lugnt tempo som vissa andra inte hade. Några (Hamdan och Tolga) ville testa gränserna och detta resulterade att deras kanot tillslut välte mitt ute i sjön. Där låg Hamdan, Tolga, våran ved och Hamdans mobil i det iskalla vattnet, men ni får faktiskt skylla er själva. Vi andra fick såklart ett gott skratt, finns inget bättre än skadeglädje.

Vi var ute flera timmar och när jag kom hem var jag heeeeeelt död, somna på studs. Mina muskler ville inte röra sig, men det tänkte inte min bror lyssna till utan han drar med mig på en promenad och efter denna så ville jag dö av trötthet. Jag tog en dusch och satte mig ner i soffan för att räkna ner tills desperate houswifes skulle börja. Inte ens då fick jag ta det lugnt, utan jag var tvungen att sätta  mig på cykeln för att cykla i racerfart till Annicka för att hämta mina nya jeans. Desperate skulle börja om 10 minuter så jag cykla snabbt, riktigt snabbt. Duschen jag tagit innan var meningslös.

Så nu ligger jag här i min säng och har precis tagit en till dusch. Desperate har jag precis tittat på också och det var så spänande och om det inte blir som jag vill nästa avsnitt på tisdag kommer jag sluta titta! Han får inte dö!!

Ha en bra kväll :) bilder kommer imorgon

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej
har lite tävlingar på bloggen
hoppas du vill delta ;:)
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-07 @ 23:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0