Niet

Igår hade jag sån panik och det kändes som att väggarna krympte för att jag var så ensam och uttråkad. Idag så vart det inte likadant. Jag tvingade hit min pärla Annicka för att hålla mig sällskap för kvällen som sedan visade sig bli natten också då hon knappt kunde hålla ögonen öppna. För hon hade ju varit ute och festat när jag låg som sjukast, bra att någon hade kul iaf! Så nu ligger hon och sover medans jag är klarvaken eftersom jag inte gjort annat än sovit de två senaste dagarna. Ikväll vart det som sagt andra bullar, jag och Annicka har (somvanligt) flummat och skrattat så vi fått ont i magen.

Imorgon är det söndag och sista dagen på denna långa helg. Jag har två prov på måndag som jag måste råplugga till imorgon så ingen vila för mig då. Hur kan man få två prov samma dag, speciellt en måndag? Helg och ledighet kan man ju då inte ens snacka om. Det är hemskt med ett prov på en måndag, men två borde vara förbjudet. Förutom proven på måndag så ska jag ut och övningsköra, jag kör stenhårt nu.

---

Har inte tänkt på dig på hela dagen, det är skönt. 
Så ska en helg se ut, utan dig i mina tankar,
då är jag ledig på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0