Ljuva lediga tid!

Första gången på en hel vecka som jag inte slutar arbetet sent på kvällen, vilket innebär lediga timmar! Dock så har jag varit tvungen att tillbringa dessa timmar på städning och pluggning, med tanke på att jag inte haft så mycket tid på kvällarna innan så har dessa saker skjutits upp och rummet var kaos och pluggningen var lite efter. Räcker inte tiden till eller gör jag inte det? Det är en fråga jag ställt de senaste dagarna då jag vaknat de senaste dagarna med en stressad klump i magen och för mycket saker i min dagsplanering. Jag planerar saker för tid jag egentligen inte har, jag är inte tidsoptimist för jag kommer alltid i tid och gör alltid det jag ska, jag är en tidspessimist som är allt för stressad, hjälp någon?!

I helgen så vart det mys på uteserveringen Josefina med evelina och anka, lördag vart det bara lite chill. Inte något märkvärdigt. Nu ska jag titta på Gossip girl och desperate housewifes som jag längtat så efter sen förra tisdagen. Sen blir det sova då jag ska upp tidigt imorgon och övningsköra.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0