Jag hatar flen

I fredags var min sista skoldag innan sommarlovet, jätte skönt. Det kändes som en stor del av min tunga sten på ryggen rasa av och det känns mycket lättare att andas och jag kan tillochmed ta det lite lugnt nu.

Jag och Annicka åkte till Nicole senare på kvällen och låt mig säga hur avundsjuk jag är på hennes hus och framför allt hennes pool, hatar dig! Det vart en jätte trevlig kväll där 2,25or byttes ut mot sprit och halvtrötta blev helpigga. Vi sjöng singstar och roade oss på graden max, senare kom även lite pojkar dit och det roliga fortsatte. När klockan var sisådär 1 på natten och både jag och Annicka skulle upp och jobba dagen efter så kände vi att det var dags att bege sig hemåt. Vi märker att vi kanske är lite fullare än vi trodde, eller åtminstonde jag, och resan hem blev rolig. Promenad vart det i alla fall!



På bussen så kommer det på en as full kille som tappar mobilen och jag tycker synd om honom och undrade genast vart han hade sina kompisar. Han lyfter upp huvudet och ur min mun hör jag mig själv säga "Hej Johan!". Johan är en bra killkompis till mig som jag konfirmerades tillsammans med. Han pratade i telefon om hur mycket han hatade flen, från everts till brandbergen fick han ur sig alla möjliga argument till varför man bör hata flen. "Om du är i flen kommer du vakna mitt i natten av att du fryser som ett svin, sen tittar du dig själv i spegeln och märker istapparna från din näsa" Jag fick mig iaf ett gott skratt, speciellt efterssom han var väääldigt full och sluddra fram orden. När han lagt på så berättade han vad som var viktigast i livet för honom "det enda jag vill göra och det ända jag bryr mig om är att få brottas med din bror" Jag säger bara va?!

Kom hem runt två och det var inte roligt att gå upp klockan sju för att sedan jobba 8 timmar, fyblää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0