"Hej jag heter Jessica och jag är..."

Min dag idag har nästan sett exakt likadan ut som tidigare i veckan. För ovanlighetens skull tog jag en salladslunch med sambo och fick leka brottsling å köpa ut åt henne. Efter jobbet övningskörde jag och sen bar det hem för mat, min bror som inte heller hade ätit när maten serverades fick värma på maten tillsammans med mig och den sena middagen visade sig bli rolig. Hittade ett gammalt papper i ett block där jag för cirka ett och ett halvt år sedan försökte komma fram till vilket skriv stil jag skulle använda mig av. På hela pappret så har jag skrivit, i olika stilar, "Hej jag heter Jessica och jag är 17 år jag har 6 syskon och en hund, jag försöker ta reda på vilken skriv stil som är snyggast" Detta fann jag och min bror väldigt roande och jag kvävdes nästan då jag försökte skratta samtidigt som jag drack vatten. Min tortelini vart soppa då allt vatten som först hamnat i fel strupe tillslut hamna på tallriken, över all min mat, suck. Tur att jag var mätt.

Imorgon så ska jag först jobba, såklart, sen luncha med tjejorna från klassen och efter jobbet b'r det in mot min far med Evelina och Annicka för lite middag och ännu senare mot nog mysig servering för något glas vin, det är ju trots allt löning! YAY! Jag ska shoppashoppashoppa!

image165
Rolig bild på mig och Anka/Hästen

Nu ska jag plugga teori, så peace (lillebror, du ska skratta nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0