fy blä usch

Timmarna som jag fick sova inatt är likamed noll. Jag är så trött att ögonen knappt kan hållas uppe men min käre far tar ingen hänsyn till detta för halv åtta så drar han upp mig ur sängen och det var dags att jobba, jag orkar inte.

Går kvällen vart inte riktigt som planerat och jag som bara skulle dricka lite blev superfull och ångesten väller över mig idag, vad gjorde jag egentligen? Vi var hos Annicka och där var även hennes bror och hans kompisar, det blev lite för mycket alkohol och för mycket alkohol har en tendens att göra så att man gör dumma och korkade saker. Tanken var att jag och Annicka skulle till Antonios artonårskalas men så långt kom vi aldrig, jag slutade med tre grabbar på en krog i gamla stan där en afrikan gjorde allt för att störa oss, vi fick honom iaf utslängd tillslut.

Hur allt egentligen började var att jag tog körteorin igår(!) Detta skulle firas men räknade då inte med att fira det för mycket. Firandet vart en klump i magen idag, skjut mig!

Just nu så ligger Han och sover hemma hos mig, vart är jag? Jag är på jobbet då. Det är väl typiskt.

Fy blä och usch är verkligen vad den här dagen är och jag vill helst bara lägga mig i sängen och somna in, för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0