beroende?

Att planera en hel dag över vad som går på tv i en timme på kvällen, är det normalt? Detta är iaf något jag gör, jag tackar nej till allt som är mellan 21-22 på tisdagskvällar även om det skulle vara något som jag tycker är roligt. Idag tackade jag nej till bio, för ett tvprogram?!? Jag har verkligen fastnat och det känns som om detta är den enda stunden på veckan som jag får min lilla egna tid, min tid att få göra det jag vill, få ta det lugnt och glömma alla måsten. Sjukt egentligen att tvn kan få mig att känna så. Desperate houswifes är den enda serien jag följer och jag ser varenda avsnitt och längtar ständigt tills nästa. Jag blev i början irreterad när någon ringde eller störde mig på annat vis under denna timmen, så jag lärde mig fort att sätta mobil på ljudlöst och varna dom i familjen att denna timme var min och att jag inte kommer lyssna på vad de säger, gör jag fel? Är detta vad som krävs för att jag ska få lite lugn och ro?

I övrigt så har dagen varit bra, lite fullspäckad bara men har hunnit med mycket. Har varit på banken, pluggat teorin på körskolan, övningskört, tränat och tittat på desperate!

Imorgon ska jag träffa Oskar och gå en promenad längst hamnen, mysigt. Sen blir det middag med pappsen och han ska även få plugga lite teori med mig. Jag kan också ta och berätta att detta är den sista veckn i skolan för mig innan sommarlovet så har inget mer att plugga till vilket är superskönt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tips:
Se Programmet på datorn så slitter du avboka saker och kan se det när du vill ochom och om igen... Bara litet tips.

2008-05-15 @ 08:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0