Uppdatering

Igår kväll så blev det en Srilanka kväll hos min älskade vän Sannie. Vi lyssnade på musik, kollade bilder och skrev brev. Senare på kvällen så vart det film tittande. Vi bestämde oss för att se på torsk på tallin och då skratta jag så jag höll på att kissa på mig. Jag vet inte om det berode på filmen eller att min sötnos är så otroligt korkad ibland, eller vad säger du hans ;)

Idag så har jag och babe tittat på film, varit ute å gått, ätit choklad och solat. Pratade nyss med Felix och senare blir det utgång, yaaay :) länge sen nu!

Hoppas ni andra får en bra lördag :)

Dagens Sri lanka sms:
"If you are happy, I'm happy" Tårarna kom än en gång. älskar er.

image25

Kommentarer
Postat av: anka

Jag får inte nån kontakt med din mobil.. du är dum, mycket dum.

2008-03-09 @ 20:11:22
URL: http://jerkitout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0