skjut mig!

Igår så kändes det som jag blivit överkörd med tre bussar och 5 lastbilar. Idag så käns det som jag blivit överkörd av allt som rör sig på vägarna i Sverige! Inte okej. Kaffe är det jag lever på, mat vill jag inte ens se. Det är sjukt att man kan må så här dåligt, borde inte vara tillåtet.

Ikväll så ska jag iväg till pizza hut och äta med mina kära vänner. Egentligen så hade jag velat däcka på sängen och aldrig mer vakna, men man måste ju bjuda till lite. Vi får väl hoppas att jag mår bättre till dess. I annat fall får de se mig stirra in i väggen och se ut som en zombie. Det vore ju inte bra.

Imorgon så blir det jobb och plugg, har ju det där j*vla trafikprovet på måndag, det lär väl gå som det går. Dock så har jag ju något att glädja mig åt och det är tisdagen som snart är här, det är bara 3 dagar kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0