Saknaden tar över mig

Jag känner mig fortfarande helt tom inuti. Mina dagar ser fortfarande likadana ut som första dan jag kom hem. Jag ägnar minst en timme om dan till att gråta ut min saknad. Jag fick prata med tjejerna idag och det gjorde så ont i mig när jag tänkte att de var flera hundra mil bort och jag kan inte röra vid dom om jag ens sträckte mig det längsta jag kan.

Jag gjorde en dum sak idag också, jag gick in på den förbjudna sidan. Som vanligt så kommer han alltid och stör min ro när jag som minst anar det och har som mest jobbigt. Jag vet inte vad jag ska göra längre, jag har redan gett upp hoppet, vad mer ska behöva krävas för att mitt hjärta ska förstå? Det var ett halvår sen, hur är det ens möjligt att jag fortfarande känner ?

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0