Lite om gårdagen

Igår var en rolig dag.. Den var lite annorlunda men rolig.

I skolan hade vi naturkunskapsprov och jag blev ursinnig, hade läraren varit där hade jag skjutit henne! Varför orkar jag inte ta upp, men det ledde iaf till att jag som aldrig blir arg vart jätte arg. Mina klasskamrater fick sig nog en chock.

Efter skolan då min energi var helt slut efter mitt lilla uppror så fick jag springa till tåget för att möta Maria. Vi skulle till model house för att hon skulle bli fotad. Vi springer om kring i halva stan för att hitta dit och vi ger upp när vi har 5 minuter på oss och får veta att det tar 15 minuter att gå dit från där vi va. Vi hoppar då in i en taxi som tog oss direkt till porten. Vi kommer in och Maria får springa in och bli sminkad. När hon är klar så säger sminkösen att jag också ska sätta mig. Jag vart lite chockad men lydde, en gratis sminkning skadar ju ingen. Maria byter om och får sedan gå in för att fotas. När hon är klar kallar fotografen på mig, jag skulle tydligen fotas jag med. Så jag går in i mina inte allt för snygga kläder och leker modell, det är ett hårt jobb det där! 

När fotona är klara så beger vi oss till en pub och tar några öl, lite för mycket dock då klockan bara var halv sex på en torsdag. Vi reser oss efter en halvtimme och märker att vi har blivit fulla, inte okej. Inte nog med detta utan vi får för oss då att varför inte fortsätta dricka? Så vi springer in på seven eleven och köper oss några trefemmor. Detta resulterade i en full Jessica som mötte upp en trött kim.

Efter en stund hos Kim tröttna jag och åkte för att möta Annicka. Då vart det dags för operation hämta-öl-på-annickas-baksida-utan-att-hennes-mamma-märker-något. Jag kände mig som James Bond. Det var häftigt!

Vi åkte hem till mig för att titta på film, Annicka somna. Jag åkte senare på kvällen till Kim där det vart mer filmtittande. Idag blir det fest. Inte så överdrivet taggad men så ser kvällen ut just nu iaf. Hoppas ni andra får en bra fredag, jobbigt annars för just denna fredag är ju så lång ;) (haha)

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0