Lite kort om min händelserika söndag

Det är snöstorm! Jag gick utanför dörren och jag blev en levande snögubbe, inte okej!

Igår så var jag hemma hos Krilla med boysenboys och Larissa. Det vart spelkväll med lite öl och ukrainsk (heter det så?) sprit. Jag vart jätte glad, för jag och håriga-Oskar vann! Vi var grymma!

         



Idag så har jag varit hos min Moster och firat hennes sambo Richard. Nu ska jag plugga och senare ska jag ha titta på film och äta chips-kväll med Camilla, MYS!

Skulle egentligen träna idag också, men har varken lust eller ork då jag är grymt seg idag. Jag måste skärpa mig, men har man lov så måste man få ta det lugnt, för jag tar det aldrig lugnt annars. Så träningen får vänta ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0