Kriget med mig själv

Sen igår så har jag haft en obehaglig känsla i kroppen, den känslan som gör att man skulle kunna bli alkholist. Jag vill helst av allt bara ta en drink och supa bort mina bekymmer. Det som är knäppt bara är att jag inte riktigt vet vad mina bekymmer beror på, eller jag vet men jag tror inte jag är redo att kolla sanningen i ögonen och inse vad det beror på. Jag vet inte vad jag ska göra, varför måste allt vara så svårt ?

Annars så har min helg varit bra! Imorgon så är det tre timmars uppsatsskrivning, inte kul! Jag vill ha helg igen!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Kom igen prinsessan, think "Sri Lanka" ;)
älskar dig

2008-03-16 @ 20:31:28
URL: http://sannie08.webblogg.se
Postat av: Lambert

Hej
Brukar läsa din Blogg ibland. Spännande att läsa om resan till SriLanka.
Vad är det som tynger dej? Alkohol är aldrig en lösning, den dövar bara en stund...

2008-03-17 @ 11:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0