Helgen

I helgen så har jag hunnit med ganska mycket. Jag har haft sri lanka kväll med Sannie, solat, städat, pluggat, shoppat, jobbat, utgång (som höll på att bli en skitkväll då jag är så j*vla korkad och glömmer legh*lvettet hemma och fick sätta mig på bussen igen när jag precis kommit fram till gullmars, då var jag arg) och sen så har jag tittat på film  med mamma.

image27


Jag har faktiskt en jätte bra nyhet! Jag ska till Sri lanka redan i sommar, i 1 månad dessutom! Det var tänkt så att vi inte skulle dit förän i december, men jag vet att jag kommer aldrig i livet kunna hålla mig ifrån dom så länge. Så jag tog ett snack med min käre tjocka far och efterssom han ändå måste ner till hotellet i juni eller juli så kunde jag följa med. Det är ju kanon :) längtar jätte mycket.

Nu ska jag snart sova, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0