Crazyyyy

Helt underbar cover!
The kooks - Crazy

image47

Så vad gör man denna lördag då? Jo man sitter bara hemma och är allmänt seg. En sak jag lyckas göra iallafall är att plugga, känner mig riktigt duktig. Fasst samtidigt, det är lördag och jag pluggar, hemskt att det ska behöva vara så. Fasst med tanke på hur lite sömn jag fått denna långhelg så är det inte konstigt att jag bara vill vara hemma och ta det lugnt. Plus att det är sjukt många fler minusgrader ute än vad jag klarar av.

Tidigare idag så var jag hos mormor och lilla släkten var där. Det vart många diskussioner om religon, vet inte riktigt varför, men intressant var det vilket fall som helst. Det vart även lite diskussion om min framtid efter gymnasiet. Det jag kom fram till var att jag antagligen ska plugga utomlands något år. Vart och vad har jag inte riktigt bestänt, men antagligen blir det inköp. Jag ska plugga 1,5 år inköp här i stockholm efter gymnasiet det är ju inte omöjligt att jag efter detta fördjupar mig i detta och tar något år utomlands också. Vad tycker ni? Skulle det inte vara skönt att bli av med mig ett tag ;)

Ha en bra lördag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0