segt

Sommarlovet har inte ens börjat och det står redan alkis i pannan på mig, fyra dagar i rad, inte konstigt att jag är grymt seg idag. I torsdags satt jag hemma hos mig med min bror och hans kompisar, riktigt mysigt. I fredags vart det skiva som jag hade trevligt på men slutade som en svettpöl på golvet då det var sjukt varmt och den enda fläkten på stället vart väldigt populär och där tillbringade jag nästan hela min tid där. Igår så tog jag och Annicka gitarren på ryggen och vinet i handen och bar oss ner mot raman och drack lite vin och mös. Vi plockade även lite blommor påväg till statoil, vi har nog en framtid i det där. Vi kommer hem till Annicka och jag står och borstar tänderna, hör att någon kommer in och hoppar till och vänder mig om, vem står inte där? Han med stort H såklart och vad gör man då? När man har tandkräm i hela munnen och ögonen uppspärrade av chocken, jag får fram ett gurglande hej, pinsamt.

Nu så försöker jag komma på alla ursäkter till varför jag inte borde städa mitt rum, som är kaos, jag orkar verkligen inte. Jag vill ligga ute i solen och bli brun men nej, då måste jag städa, suck. Gör jag det inte nu så kommer jag snart inte in på mitt rum. Senare bär det av till far min med Annicka för att tjäna lite extra pengar.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0