morgontrött?

Jag vill inte gå upp imorgon, jag vill bara ligga i sängen hela dagen och låta allt passera. Jag vill gå upp igen när jag vet att jag kan leva, som jag. Jag vill inte vakna imorgon och veta att det kommer bli en likadan dag som igår och som för tre dagar sen. Jag vill vakna upp när jag vet att idag kommer det hända något. Jag vill inte vakna imorgon och göra samma rutiner som för ett år sen. Jag vill vakna när jag vet att jag kommer bryta dom. Jag vill inte vakna imorgon om jag vet allt. Jag vill vakna när jag inte vet. Jag vill inte vakna imorgon och känna. Jag vill vakna när det inte längre känns. När ska jag då ställa klockan? Jag vill inte ställa klockan om jag vet att den kommer ringa och bestäma hur min dag ska se ut. Jag vill att den ska ställas när dagen bestämer. Dagen måste få bestäma mig, jag vill inte vakna om jag bestämer.

Jag vill inte vakna om jag vet att jag kommer vara samma person i hela mitt liv. Jag vill vakna när mitt liv gör mig till människa, en människa med olika skepnader för just den dagen jag vaknar. Jag vill inte vakna och ångra. Jag vill vakna när ångesten är borta. Jag vill inte vakna och minnas. Jag vill vakna när jag ler.

Kommentarer
Postat av: Annicka

haha, sötnöt!! du sipper iaf skolan!

2008-06-02 @ 20:35:41
URL: http://jerkitout.blogg.se
Postat av: Jessie

Jaa, och tydligen så slipper du prata med mig -.- Krångelkrångelkrångel är vad du orsakar! :P

2008-06-02 @ 22:51:04
URL: http://Jessicaaw.blogg.se
Postat av: Annicka

vadå prata? vad är de för krångel? jag mailade by the way allt till hennes kontonr så de bör funka nu. För jag betala igår och de gick bra

2008-06-03 @ 10:04:08
URL: http://jerkitout.blogg.se
Postat av: Jessie

Jaa, jag har försökt få tag på dig i två dagar nu, ringt och skickat sms men du har inte hört av dig tillbaka eller svarat. Behöver diskutera vissa saker med dig. Så ring mig!

2008-06-03 @ 16:58:33
URL: http://Jessicaaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0