Du är pinsam, riktigt pinsam

Det är du som snackar. Ljug inte för dig själv för att lätta på ditt eget samvete. Det jag inte förstår är hur det kan vara okej för någon och inte okej för en annan? Personen jag pratar om kommer jag inte använda vid namn utan den personen får heta den. Behandla andra som du själv vill bli behandlad, inte behandla andra som du vill behandla. Det har gått för långt nu och jag orkar verkligen inte med dig. Fegt att skriva om det här istället för att säga det, kanske, men som sagt kan man uppstå från konflikter så gör man gärna det. Det är säkert onödigt att skriva detta men denna person som jag riktar mig till bossar över allt som kommer i dess väg och tar och tar men ger inget tillbaka. Dens liv kretsar kring den och inget annat, får den inte som den vill ha blir det ett jäkla liv medans vi andra lever vidare våra liv och ingen större skadasked.Dt som irreterar mig mest är att denna människa har tydligen rätt till att bli arg eller irreterad på människor utan att folk får irretera sig på den. Det värsta av allt är att den får med sig så många på sin sida, märker dom inte? Jag vet att jag inte är ensam om att tycka detta, borde vi kanske säga något? Det tycker jag inte för det här är den sista energin jag tänker slösa på en sån pinsam människa och från och med nu så tänker jag inte ta upp det något mer eller bry mig om den. Du är den svagaste människan på jorden och låter det gå ut över alla andra, skärpning!

(Den som tar åt sig av att läsa detta borde kanske göra något åt saken, fast jag tror inte att personen i fråga ens kommer tänka tanken att det kan vara den)

Kommentarer
Postat av: Anonym

och du är likadan

2008-06-06 @ 10:40:06
Postat av: Anonym

Det är du faktiskt..

2008-06-09 @ 17:16:53
Postat av: Anonym

Jessica är den som minst kör över människor, så försök inte lätta på erat samvete genom att skylla på henne. Antagligen så säger ni så bara för att ni vet att ni själva är så, riktigt tragiskt och pinsamt måste jag säga

2008-06-09 @ 19:50:25
Postat av: Jessie

Delade meningar.. hmm.. intressant

2008-06-12 @ 23:13:51
URL: http://jessicaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0