Tatuering

Imorgon ska jag till tatueringsstudion och låta dom rita min tatuering. Lite nervös faktiskt. Jag blir lite rädd att jag kommer tröttna på tatueringen, man ska ändå ha den ettr bra tag. Jag tycker den är jätte fin nu, men om 20 år kanske den är jätte ful.

Varför vill man tatuera sig? Vem kom på att man ska måla på kroppen med nålar så att det inte går bort? Det är ganska sjukt egentligen. Dock så är det snyggt med tatueringar, eller en del iaf. Det fulaste som finns, enligt mig, är när någon (oftast killar) tatuerar något som de tror blir skitsnyggt och verkligen kommer impa, men som mest bara ser töntigt ut. Jag tycker inte tatueringar ska finnas på sånna ställen som visas hela tiden, jag tycker om när det finns en viss mystik i det hela. När man endast ser en bit av den när någon råkar böja sig eller liknande, då blir man extra nyfiken.

image7

Det här är den jag ska göra, den ska vara svartvit och sitta på sidan av magen lite snett. Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0