Sjukdomen sitter i tråkigheten

Sitter här hemma och har jätte tråkigt. Med tanke på att jag legat uppe hela natten och spytt och inte fått många timmars sömn tyckte jag att det var bäst att jag stanna hemma idag. Jag stannar inte hemma för att jag tycker att det är kul, helt tvärt om. Finns det något tråkigare än att sitta hemma och inte kunna göra något och bara titta på capish och vad nu alla spelprogram på tv heter. Det är det ända som visas.

Fasst det såklart. Skulle kanske vara värre och gå till skolan när det finns en risk att magen vänder sig utochin. Det skulle inte vara så rolig det heller. Så hur man än vrider och vänder på steken blir inget till det bra eller roliga. Finns det något man kan göra som är kul när man är sjuk? Om någon vet så vill jag gärna att ni säger vad !

Hatar att vara sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0