Ensam är tråkigt, inte stark

Hade två lektioner idag, jätte skönt. Efter skolan bar det upp mot centrum där det blev lite käk och sedan fixade jag mina naglar. Jag gick även förbi jobbet och lämnade tillbaka en klänning jag köpt där. Trots att jag jobbar nästan varje helg så glömmer jag alltid ta med den där förbannade klänning. Så idag, dagen innan man fick öppet köp, kom jag äntligen ihåg att ta med den.

Vad händer ikväll då?
Först trodde jag att kvällen skulle sluta hemma med sällskapssjukan, men sen kom jag på att jag gör det bästa av situationen då alla mina vänner skiter i mig en fredag :/
Jag har bestämt för att (i min ensamhet) ha spakväll. Jag ska fixa mina ögonbryn, måla mina naglar, fixa ansiktet och helt enkelt ta hand om hela kroppen. Det är ju en sånhär perfekt dag att göra sådant man aldrig har tid med annars, ta hand om sig själv.

Imorgon smäller det stort. Då ska jag firas av mina vänner, 18 år är inte illa pinkat. Det blir middag och förkrök hemma hos mig på båten. Kommer bli jätte kul! Eller, bara om jag får mycket presenter. Jag menar vad har man annars vänner till ?

Hoppas ni andra får en bra fredag, tänk iaf en tanke på mig som sitter hemma helt själv med mitt nagellack och min pincett. Bye

Kommentarer
Postat av: Goffe

iih, det kommer bli asroligt ikväll :))

2008-01-26 @ 10:33:54
URL: http://goffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0