Trötter

Jag förs´tår inte vad det är med mig idag, jag är helt totalt körd. Jag är så trött att jag får ångest varje gång jag tänker att jag måste resa mig ur sängen och hämta något, förstår inte varför :/

Jag har haft jätte svårt att sova den senaste veckan, har inte varit ett dugg trött. Nu så är jag jätte trött och kan inte hålla mig vaken, kan jag inte va något där emellan ?

Skulle titta på film med Annicka idag, men hon kanske är lika trött som mig och sover när jag ringer henne. Jag förstår henne.

Hoppas ni andra har en bra söndag iaf :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har också haft perioder med konstigt sömnbehov. Ena kvällen kan man inte sova alls, och dan efter (självklart då en fredagkväll när man ska göra nått kul) så kan man knappt hålla ögonen öppna.
Hoppas det löser sig!

2008-02-10 @ 19:40:41
URL: http://hittaida.blogg.se
Postat av: Jessie

Jaa, det är helt meningslöst :P Det löser sig säkert så småningom, men hoppas det är snart bara.

2008-02-10 @ 20:29:35
URL: http://Jessicaaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0