Trött är bara förnamnet!

Trots att jag inte sovit många timmar mellan lördag och söndag, kunde jag inte somna igår kväll. Ögonen kändes som grus men hjärnan och kroppen var helpigga. Jag vet inte vad det var, men något fick mig att tänka på fel saker igår. Jag hade ångest, ren ångest och den gjorde det inte lätt att somna. Jag tänkte alldeles för mycket på saker som jag inte borde tänka på och det höll mig vaken, usch.

Så idag sitter jag här i skolan och är sviiiintrött ! Trodde inte jag skulle komma upp i morse trots att vi började tio. Det var verkligen länge sen jag var såhär trött. Så efter skolan kommer jag däcka i soffan med tvn på.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anka

haha sötnos

2008-02-04 @ 14:24:15
URL: http://jerkitout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0