Fredagens aktiviteter

Va vid tatueringsstudion idag med Mamma morot och Annicka Anka. Det gick bra, dom ska måla klart min tatuering tills på torsdag, exiting :)

Efter detta tog jag och Annicka oss hem till mig där vi åt väldigt god mat och hade trevligt med annickas högra fot Märtha, trevlig prick det där. Efter maten sprang vi i ösregnet för att hinna med bussen till mitt andra hem.

På vägen stannde vi till vid ica och hyrde film och köpte hårfärg till lilla mig. Träffade även Jempa så vi bestämde då att vi ska ses på tisdag för att boka våran trip till Sunny beach i sommar, YAY!

Hemma hos mig vart det naturgodis, ansiktsmasker, bubbelbad, skrubb, film och vin. Det blev en riktig myskväll :) Jag fick även träffa den omtalade Victor, som är Annickas pojkvänn, han visade sig vara en trevlig prick han med. Han hjälpte trots allt mig från att bli uppäten av en illaluktande fyllegubbe, tack :)

Det var i korta drag hur min fredag sett ut, hoppas ni andra haft en bra start på helgen med :) Imorgon blir det krogen med syster, annicka och systers kompis :) Mihi, godnatt!

image9
Tycker om dig, fasst du slänger fimpar på min veranda :) <3



 


Kommentarer
Postat av: Anka

haha Börge var ingen trevlig prick inte, jävla gubbe. De är tur man har en soldat med sig

2008-02-02 @ 14:49:23
URL: http://jerkitout.blogg.se
Postat av: Jessie

Jaa, det var väldans tur det.. haha såg du hur jag sprang och gömde mig bakom honom ?:P Aså mina nerver, måste göras n¨got åt!

2008-02-02 @ 15:33:42
URL: http://Jessicaaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0