dan före dan före Srilanka dan

Nu är det inte långt kvar och jag känner hur paniken ökar. Jag är så stressad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag är en sån människa som alltid skjuter upp saker in i det sista. Jag har tänkt hela tiden " det är långt kvar, kan göra det morgon" sen nu, bara några dagar innan planet lyfter så har jag inte gjort någonting! STRESS!

Igår kväll så var jag med Jocke och Kim, vi tittade på boogeyman, det slutade med tre rädda tonåringar i min säng. Jocke var nog mest rädd, han hoppa till så fort man rörde sig ;)

Ikväll så blir det utgång med Helen :) PARTYY!!

Ha en bra lördag, nu ska jag in och fira grannarna som fyllt 17, ni är stora flickor nu :)

Kommentarer
Postat av: anka

helluuu :) jag glömde min mobil igår de va därför ja inte svarade, men du skulle vi ses idag? jag ska äta, vakna och gå ut me vovven så ringer jag dig :) puss

2008-02-17 @ 10:38:36
URL: http://jerkitout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0