Syskonkärlek

Idag är sjukdag nummer 4. Jag har legat hemma i 4 hela dagar, suck är allt jag har att säga. Det är verkligen sååååå tråkigt. Idag så känner jag mig lite bättre och därför hade jag sån himla lust att gå ut ett tag på en kort promenad eller något. Jag terrorringer min bästa vän men hon har nog blivit döv och hör inte telefonen, what to do? Då slog det mig plötsligt, jag spenderar allt för lite tid med mina kära bröder. Så jag tvingar med mig två av mina tre bröder upp till centrum för att panta burkar och sen köpa godis. Jag har alltid sett mina bröder som aliens, de har inte gått att umgåts med dom. Nu så måste jag faktiskt säga att de börjar bli människor, ganska normala sådanna faktiskt. Jag hade riktigt trevligt trots att det bara var på en kort promenad. Alla vi 4 syskon som bor hemma är väldigt upptagna av oss jämt och det ända vi ser av varandra är en kort stund under middagen och ibland inte ens då. Detta är något som måste bättras, jag menar de är ändå av nästan samma kött och blod som jag.

image83 image84

Nu saknas lilla Robin här, hittade ingen bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0