Sverige, gå och dö!

JAG HATAR SNÖ!!!!!

Så nu har jag fått ur mig lite aggressioner över detta helvettes väder.
Idag så ska jag hjälpa min käre far på jobbet, ska agera fotograf (inte för att jag är en så bra sådan men bättre än honom är jag iaf) Senare så ska jag ta tåget mot haninge centrum där fika med mina guldklimpar från klassen står på listan. Efter denna fika ska jag möta upp Evelina och fika med henne också. Jag och mina pärla Annicka har kommit överrens om att börja gå ner i vikt så därför blir det bara kaffe för mig båda gångerna. Jag har planerat att gå ner 5 kilo (i fett) får se hur det går.

---

Är riktigt besviken över att du inte hört av dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0