Sol ger ultimat njutning!

Nu ligger man här i soffan med Mickis och har precis kollat klart på desperate housewifes. Jag känner hur det bara blossar i ansiktet då solen tagit som satan idag.

Senaste dagarna så har solen bestämt sig för att vara på våran sida och visa sig lite, tack solen :). I skolan har vi suttit ute minsta lediga stund och helst lite till, mycket mysigt. Idag så hade vi sex och samlevnadsdag i skolan, vilket var ganska trist så jag och Camilla bestämde oss för att åka in till stan. Vi gick till gallerian och köpte oss varsin supergod glass. Vi gick sen med varsin glassig glass i handen ner mot kungsträdgården där det kryllade av människor som vill spendera sin lunchrast i solen. Vi satte oss under några blommande körsbersträd och njöt av solen. Ultimat njutning.


(fler bilder kommer imorgon)


När jag sedan är påväg hem efter någon timme så ringer jag Annicka (som lämnar mig för spanien imorgon, kommer inte sakna dig!!) hon sitter i solen hemma hos mig och väntar på sin fru. Jag kommer hem och möts av en solande Annicka, jag ville joina! Det gjorde jag och där satt vi nästan tills vi somna.

Skulle egentligen tränat idag men jag däckade på soffan i två timmar, verkligen helt död efter så mycket sol. Mickis ringde och försökte prata med mig, men hon fick ingen vidare information. När jag vaknat två timmar senare kom mickis in och vi begav oss mot brandbergen för att sola, igen (operation: vara-brunare-än-mamma-när-hon-kommer-hem-från-thailand) Vi begav oss sedan för att handla och nu sitter jag här. Lite kort om min soliga dag :)

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0