Operation 2SE498

Kom nyss hem från en uppfriskande promenad med Alexandra och Linnsen. Vi gick till Ica maxi där vi gick omkring och gjorde mest ingenting. Det var skönt att komma ut och gå ett tag iaf och bara få prata om sånna saker som bara tjejer kan snacka om. Det är en sak jag tänkt på, vi tjejer kan verkligen få världens minsta lilla sak att låta som världens största och prata om det i timmar, varför?

I skolan idag så labbade vi, det var roligaste naturlektionen på väääldigt länge. Jag, Aurora, Sandra och Lollo var på team och vi startade "Operation 2SE498, I vilket saltlösning flyter ägget?"  Vi var bäst, hördes mest och hade roligast. Här får ni en lite bild på det hela.

image102

Nu ska jag iväg och möta Annicka för mitt tredje träningspass denna veckan, jag syndade idag och åt 3 godisbitar så ikväll blir det stenhårt! Sen måste jag bara säga att jag är dum i huvudet och jag tycker synd om alla som är kompis med mig, ni borde skämmas :P

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0