Nu får Sveriges vägar snart hålla ögonen öppna!

Jag måste bara berätta att nu är det nära! Jag har precis beställt tid för teoriprovet!!! :D Jag ska skriva provet den 30e maj och det betyder att jag har exakt 1 månad på mig att råplugga till detta livsviktiga prov. Sen så har jag börjat övningsköra med körskolan och det går verkligen framåt där med, så jag kanske får mitt efterlängtade körkort till sommaren trots allt!

Mitt liv går så sjukt framåt just nu. Idag fick jag träffa min pärla så är inte längre ensamt miffo här i förorten. Skolan går dock sådär men jag gör iaf det jag ska och snart (om 2 veckor) är det över då vi går på praktik som håller på fram till sommarlovet. Jag får jobba mycket vilket gör att jag har mycket pengar till sommaren. Solen är framme och bara det gör ju lite mer värt att leva!

Som ni märker så är mitt humör på topp idag, och jag hoppas att alla andra är lika glada :D

image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0