Lugn kväll? No way!

Så nu sitter man här och väntar på sin nyinflyttade sambo som snart slutar jobbet. Mina föräldrar drog till Thailland i onsdags oc nu återstår bara jag, fiskarna, sköldpaddan här hemma. Jag kände att jag inte ville vara själv så därför flyttade min pärla Annicka in för ett tag.

Dagen idag har varit hur lugn och skön som helst, men ändå känner jag mig oerhört stressad, varför? Jag och Annicka stiger ur sängen vid halv nio och gör en super stabil frukost. Vi gjorde oss te och kaffe och satte oss ute i den fina morgonsolen. Efter detta,hör och häpna, så tog vi en promenad till skolan. Detta var hur skönt som helst och inte alls så jobbigt som jag trode det skulle vara. Faktum är att jag faktiskt tror att jag ska göra om detta någon gång. Väl i skolan sen så vart det svenska och sen idrott då jag, Camilla och Hamdan fick simma.

Ikväll då? Det som skulle blivit en lugn kväll i bubbelbadet och framför en bra film visar sig bli en kväll på stan,igen, jag med noll pengar dras med av grupptrycket. Fast å andra sidan så kommer jag få det jätte kul ikväll då det är jag, Annicka och Evelina som ska ut, det går inte att ha tråkigt med dessa tjejor.

Resten av helgen blir jobb,jobb och åter jobb. Ska försöka hinna med att städa lite på gården också då det är städdag, yippiiiieee!!

Hoppas alla har en bra fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0