Konichiwa bitches

Just nu är jag verkligen sämst på att uppdatera, men det beror på att jag verkligen inte orkar sitta vid datorn längre. Jag känner mig konstant uttråkad och värst är det just här framför denna lilla skärm. Dock så kände jag att det var dags att lägga upp ett inlägg nu fast det inte kommer stå något vettigt.

I helgen så vart det till att fira Goffe som fyllde 18, stor flicka nu. Det vart först middag hos henne som senare bar vidare mot krogen. Jag hade super trevligt och träffade supertrevliga människor. Kan lägga in någon bild också.


Här har vi då födelsebarnet på den stora dagen

---

I veckan så har vi i klassen blandannat gjort fruktskylltfönster, vilket var riktigt kul och GOTT! Kan lägga upp bild på vårt fina "fönster" sen när jag fått bilderna. I övrigt så har jag bara tränat och pluggat denna vecka, älskar träningen men pluggandet kan ju diskuteras.Imorgon så åker min föräldrar till Thailand, dom jävlarna, så då blir det för Annicka att flytta in hos mig för att fylla ut det hus som är alldeles för stort för endast mig. Så byebye Mammsen och hello Annicka! Jag längtar jätte mycket, vi kommer få det mysigt :) Om jag ska ta och skriva om ytterligare något ointressant så kan jag säga att jag ska göra teoriprovet i maj, får e hur det går. Jag önskar verkligen att jag klarar av att ta körkortet innan sommaren är slut, det skulle ju vara helt underbart!

Nu ska jag sätta näsan i trafikkunskapsboken och plugga då jag och Lollo ska komma tidigare till skolan imorgon för att studera innan provet, usch för detta ämne. Fast det är ganska smart att få in trafikteorin i skolan då jag verkligen kommit igång med det, vilket jag inte skulle gjort om det inte vore för dessa 3 timmar i veckan i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0