Kaffekaffekaffekaffekaffete

Jag är helt död i alla muskler. Igår va det ett hårt combatpass och idag pumpa jag och Annicka, helt död. Fast jag känner att jag börja komma igång nu med allt och livet flyter på, vilket är kul. Dock så måste jag bättre mig i skolan då jag är helt ofokuserad och okoncentrerad.

Idag så var jag ledig men detta stoppade då inte min pappa från att rycka upp mig vid 7 på morgonen och tvinga med mig till hans jobb för at hjälpa till, det vart tre koppar kaffe innan vi åkte. Det vart lite halvslappt på pappas jobb då jag bara skulle ta lite bilder och lägga ut annonser, en kopp kaffe till. Efter detta så begav jag mig till handen för att fika omgång 1 med tjejerna från klassen, vilket var trevligt. En kopp kaffe till. Sandra var överlycklig då hon fått äga, den tjejen har stake! Efter detta så vart det ut på en liten shoppingrunda i haninges butiker. Jag köpte en klänning och ett linne, mycket bra köp :) Lollo testade joggingskor och det såg ytterst roligt ut!

Efter detta bar det av att möta Evelina för fika nummer två. För att variera mig tog jag en te istället för kaffe (jag höll mig från kakor och annat onyttigt, vilket jag är stolt över). Annicka kom förbi och joinade oss på en te. Mycket trevlig fikastund med gulligaste tjejerna! Efter någon timme så begav vi oss mot Annicka där det blev dags för uppdrag-hemligt. So exciting! Vi hann förlänga livet också med väldigt mycket skratt. Sen begav vi oss till gymmet och resten vet ni :) Snygg-olof borde inte få ha pass btw, borde bli förbjudet!


image100image99















image101

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag har väl ingen stake? det är det ju bara killar som har!
Nono, no stake, onley courage! =D

2008-04-10 @ 14:48:01
URL: http://lasandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0