Hejdå

Nu är det dags. Det är dags att släppa taget, tiden är inne. Jag måste ta steget ut för detta har gått mig över huvudet allt för länge. Jag vill inte vara med i den här leken längre, den har tråkat ut mig och nu vill jag bara ha kul. Jag ska hitta på en ny lek som passar mig bättre än denna, en lek jag kan vinna, inte bara förlora. Jag säger hejdå nu, för jag vet att det aldrig kommer bli. Det kommer aldrig bli som jag vill, det har gått för långt. Jag kommer sakna det och säkert ångra mig men jag ska verkligen försöka nu. Jag har alltid insett detta men inte vågat tro på det, fortfarande levt på hoppet, men nu är det slut. Jag erkänner för mig själv att detta aldrig kommer gå så jag säger hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0