Godmorgon!

Vilken stårlande dag! Det ser ut som sommar ute, vill nästan dra på mig badkläderna och springa ner till raman för att bada och sola. Det är inte långt kvar nu!

På schemat idag står teater med skolan, förhoppningsvis träna och sen grilla med mina sötnosar från klassen, mega mys!

Igårkväll så vart det inget pump-pass för mig, jag va ute och jogga istället. Jag brukar tycka att det är jätte jobbigt och gör det inte om inte någon verkligen tvingar med mig, men igår så var det så fint väder och jag kände verkligen att jag ville jogga. Så jag tog brandbergen-runt och jogga nästan hela vägen, det är några kilometer det. Riktigt stolt över mig själv!

Imorgon är det löning! Jag längtar som en tok då jag levt jättejättejätte fattigt den här månaden eftersom jag var i Sri Lanka under februari så fick jag inte så mycket lön. Panik! När man är van att ha pengar att röra sig med så får man verkligen panik när man helt plötsligt inte ens har hälften av vad man brukar få, men imorgon smäller det. Dessutom så är det frias studentskiva imorgon som jag ska på med Pata och Anton, det ska bli riktigt roligt.

Ha en bra torsdag allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0