Go-cart is the shit!

En kväll ute igår som hette duga. Jag tänker inte berätta något om den (förutom att jag och Annicka snodde en sparkcykel) för att denna kväll skäms jag över, det var riktigt illa! INTE OKEJ!

Idag så har jag legat hemma med huvudvärk hela dagen, trots det fina vädret så satte jag inte en fot utanför dörren tills det var dags för mig att bege sig mot konsum senare på kvällen för att möta upp Camilla. Vi skulle till go-cart palatset där min klasskompis Aurora och hennes pojkvän jobbar. Camillas pojkvän Robin skulle få den stora äran att köra oss dit och det vart en rolig resa, råttor som sprang över vägen bland annat. När vi väl är "framme" så frågar vi efter våra kompisar men det visar sig att vi kommit till helt fel ställe och får ringa efter Robin för att hämta oss igen. När vi väntade på Robin så vart vi bjudna på fest av några 40+are, men detta erbjudande var inte så populärt för våran del. Väl på Go carten började det roliga, vi red på tjur, körde sumobrottning och körde Go cart såklart. Jag kom fyra av sex, ganska stolt faktiskt då jag var helt säker på att jag skulle förlora totalt. Lollo var galen och körde upp på däcken (det finns nog bara du som lyckas)

Nu ska jag sova, men lägger in bilder från idag imorgon! tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0