Brist på annat att skriva om just nu, ingen skrivglädje idag

Vem ringde dig senast? Pappa :P
Vad har du för bh på dig just nu? En blå
Vad har du för trosor på dig just nu? Blåa
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? "360 ikväll?" från Nordis
Vad brukar folk få för intryck av dig? Oj, no ideaaa. Bra hoppas jag :D
Har du någon gång klätt dig horigt? Har väl hänt någon gång, fast inte som jag kommer ihåg.
Har folk kallat dej slampa? Inte vad jag minns :P
Har du slått någon riktigt hårt? Jaa, eller sparkat om det räknas, min bror bröt benet.
Använder du parfym? Oftast
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Hmm, skulle nog vara benen isånnafall
Vilka slags killar faller du för? The bad ones
Vad kollar du på först hos en kille? Ansiktet och kroppsbyggnaden
Vill du ut och festa nu? HAha, Hell no!
Vad är klockan? 22:38
Vilken färg har din mobil? Lila :D
Vad ska du göra nu? Sova !!
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet? Yes
Är du social? oftast
vad tänker du när du vaknar? FAAAN JAG HAR FÖRSOVIT MIG.. IGEN!
Kan du gå ut utan smink? Japp, finns inget skönare :D


GODNATT!

Kommentarer
Postat av: anka

hallå, inte klätt dig horigt? Så du tyckte porrfesten hos sannie var välklädd, sofistikierat och elegant typ?

2008-04-14 @ 07:28:25
URL: http://jerkitout.blogg.se
Postat av: Jessie

Så brukar jag gå varje dag :o Räknas det som horigt ? uuups

2008-04-14 @ 12:43:09
URL: http://Jessicaaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0