bloggberoende?

Jag har blivit galen då bloggen inte fungerat. JAg har nästan fått panik över att inte kunna skriva när jag vill. Nu när jag väl sitter här kommer jag inte på något bra att skriva om. Ju för sig så kan jag tala om att jag och Annicka ska till gotland under stockholms veckan i sommar. Vi har bokat en jätte gullig stuga med värsta uteplatsen och bara 10 minuters promenad från visby innerstad. Jag längtar så jag håller på att dö! Vi kommer ha så otroligt kul, så nu gäller det bara att träna som en blådåre innan så man inte kommer dit som värsta tjockisen. Så ni vet vart ni hittar mig ;)

Annars har jag inte gjort så mycket, har ju såklart lyckats blivit sjuk och har varit hemma från skolan i två dagar nu. Jag hatar det verkligen, för jag är för frisk för att bara ligga i sängen och för sjuk för att gå ut och göra något. Så jag går runt som ett fån här hemma och städning är det roligaste jag kan hitta på som inte är för ansträngande.
Imorgon ska jag försöka gå till skolan, får se om jag kommer upp imorgonbitti vilket jag inte gjorde idag.

Krya på mig!



image74

stugan vi ska bo i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0